..en reflektion..

Ja, vad ska jag säga?
Med tre dagar kvar så blev det mesta rätt bra..
En början på året då det mesta knakade, både livet och familjen andades kaos. En julledighet som mest bestod av sjukdom och återhämtan övergick i tid att starta vardagen.
Det gick sakta och tungt att rulla berg i uppförsbacke, son som ramlade in puberteten fort och hårt, egna tvivlande tankar och känslor för det mesta, ett liv som inte kändes samtidigt som det gjorde förbannat ont.. etc, etc.

Livet i skolan drog igång och ett tu tre var det vår. Vi fick chansen att starta om livet och förbättra förutsättningarna genom en flytt.

Sommaren kom och i all röran kändes en del i livet bättre än innan. Flytten passerade, så även hösten, skolan och examen.

Jag har hunnit landa och jobba några veckor, jag tror på framtiden, livet och känner att kommande år nog kan bli ganska bra det med.

Svåraste kapitlet detta år är alla grubblerier, tankar, funderingar och känslor som stormar i mitt inre. Jag har iallafall insett att vissa parenteser är ämnade att bara bero oavsett.. Så jag ger mig på dessa plan och bara flyter med..

Ha ett gott slut på 2013 och en bra början på nästkommande år!
Kram

Kommentera

Publiceras ej