Idag är en alldeles ypperlig dag att bara sitta och mysa!

..och det är just vad jag och lilla E haft för oss..
Kaminen har vart tänd och allt har känts sådär som det ska på höstkanten!
Det är höstlov och bara pojkarna har vart hemma idag, tonåringen ser jag inte röken av, datorer ni vet.. jag vet inte.. Dottern är hos en kompis och leker. Och mitt lilla hjärta, bara älskar att krypa upp i knät och mysa!
Klart man passar på, om några år duger det inte längre..

Natten som gick var sådär hopplöst sömnlös, men jag känner mig så glad och till freds.
Det blir nog att stirra sömnlösheten i vitögat en natt till.. Den där känslan alltså, när alla andra sover och det är så tyst att jag kan höra mina egna hjärtslag, då är det frustrerande.

Nog om det.
Grabba tag om närmsta vän och mys lite extra!
Kram

Kommentera

Publiceras ej