..och vad passar väl bättre att lägga första inlägget på flera månader, mitt i natten när alla sover..

En kort sammanfattning om vad som skett i mitt liv senaste tiden, KAOS!! Släng ihop allt på en och samma gång och se till att hålla dig flytande utan att drunkna, en bra soppa..
Det har börjat ordna upp sig för den här gången och nu kommer sömnlösheten som ett brev på posten.
Aldrig går hjärnan på fullvarv som då när man verkligen behöver skönhetssömnen..
Men rutinerad som jag blivit under åren, det går över.

Tänkte skriva en bok om mitt liv och inser att det skulle ta tid, kapitlen tar ju knappast slut..
Just som jag tänkte på detta kom jag på att ett nytt har börjat, men det tidigare är nog inte avslutat.
Röriga jag, men jag älskar mig nog ändå!

Jag lovar men svär inte mig fri, jag ska blogga snart igen!

Kommentera

Publiceras ej