Någon som har svårt att få ihop sitt livspussel?
 
Jag känner av det här dagligen.. 
Med 3 barn, dagis, skola, min egen skola, jobb och tusen andra saker i en röra!!
Ett möte som inte blivit uppskrivet i planeringen är dömt på förhand att missa..
 
Det är inte så att jag är tankspridd eller oeffektiv..
Det blir bara för många bollar i luften ibland.
Detta hände idag! Självklart missade jag det enda inbokade mötet denna veckan..
Så klart var det sonens skola mötet skulle handla om, men just idag har jag inte klarat av att få med mig alla delar..
 
För min egen del har det varit ett par alldeles för fullspäckade veckor. Det inklusive två punkteringar kan få vem som helst att själv råka ut för pyspunka..
 
Så vad har jag lärt mig av detta?
-att om det bara fattas en ynka bit i pusslet, går det inte få ihop det.!
Men jag är bara människa, jag gör ett nytt försök imorgon!
 
Tack för mig!
 

Kommentera

Publiceras ej